Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IzulaDublin
Admin
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DUBLIN CITY-Ireland
|
Wysłany: Sob 18:23, 19 Sty 2008 Temat postu: VII MPZTCh w RZESZOWIE MARZEC!!! |
|
|
VII Międzyszkolny Przegląd
Zespołów Tanecznych
Cheerleader’s
Cele organizowanej imprezy:
Propagowanie różnych form aktywności fizycznej
Popularyzacja zespołowych form tanecznych, ich walorów artystycznych i wychowawczych
Przybliżenie problematyki i zjawisk artystycznych we współczesnej kulturze
Działania profilaktyczne wobec istniejących zagrożeń cywilizacji
Rozwijanie wrażliwości estetycznych dzieci i młodzieży poprzez bezpośredni kontakt z muzyką i tańcem
Integracja środowisk szkolnych z miasta Rzeszowa i okolic
o podobnych zainteresowaniach
Promocja GIMNAZJUM nr 6 w Rzeszowie
REGULAMIN
ORGANIZATOR:
Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie ul. Wincentego Pola 1
TERMIN I MIEJSCE PRZEGLĄDU:
8 marca 2007 – godz. 9.00
Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie
ZASADY UCZESTNICTWA:
Zespoły zainteresowane uczestnictwem w VII Międzyszkolnym
Przeglądzie Zespołów Tanecznych Cheerleader’s przesyłają
wypełnioną kartę zgłoszeń na adres Organizatora z dopiskiem
„Jadwiga Filip – VII Międzyszkolny Przegląd Cheerleader’s”
Każdą szkołę może reprezentować nawet 2 zespoły
Zespoły mogą działać przy innych placówkach (np. szkoły, kluby lub inne instytucje)
W razie dużej ilości zgłoszonych zespołów Organizator zastrzega sobie zorganizowanie półfinałów
Nie mogą być prezentowane układy podlegające ocenie jury
w poprzedniej edycji Przeglądu
Komisja zastrzega sobie prawo przekwalifikowania zespołu do innej
kategorii wiekowej w razie nie przestrzegania przez zespół tejże
kategorii
Zwycięzców wybiera Komisja Sędziowska w składzie ustalonym przez organizatora
OSTATECZNY TERMIN SKŁADANIA ZGŁOSZEŃ:
do 15 lutego 2008 r - po upływie terminu zgłoszenia nie będą
przyjmowane
PROGRAM
Zespoły prezentują dwa układy taneczne, nie dłuższe niż 5 min.
Ewolucje akrobatyczne są integralną część występu ale nie stanowią podstawy oceny układu, dlatego też, nie powinny przeważać w tańcu
Niedozwolone jest odkładanie rekwizytu- pomponu
Upuszczenie pomponu jest jednoznaczne z obniżeniem noty za wykonanie układu
KATEGORIE WIEKOWE:
Dzieci w przedziale wiekowym 7-12 lat
Młodzież w przedziale wiekowym od 13 lat wzwyż
SKŁAD ZESPOŁU:
Zespół może się składać z 8- 20 osób
Oba układy musi wykonywać różna liczba uczestniczek
KRYTERIA OCENIANIA:
Oprawa choreograficzna
Dobór stroju i estetyka wykonania przyboru
Synchronizacje ruchu poszczególnych członków zespołu
Zgodność interpretacji ruchowej z prezentowanym utworem muzycznym
Estetyka wykonywanych ruchów
Stopień trudności prezentowanych elementów gimnastycznych
Ogólny wyraz artystyczny
NAGRODY:
Organizator zapewnia nagrody dla zwycięzców- za I-III miejsce
w poszczególnych kategoriach wiekowych - dyplomy, puchary
oraz nagrody rzeczowe
Dla pozostałych zespołów dyplomy i nagrody pocieszenia
SPRAWY ORGANIZACYJNE:
Prosimy aby nagrania były na płytach CD podpisane- opiekun zespołu bierze odpowiedzialność za płytę i jakość nagrania!
Uczestnicy zobowiązani są podporządkować się zleceniom organizacyjnym, przepisom BHP i PPOŻ
Wykonanie układów jest możliwe tylko w obuwiu sportowym, zmiennym, posiadającym białą podeszwę nowy (parkiet)
Organizator zapewnia każdemu zespołowi szatnię, za którą,
w czasie trwania Przeglądu odpowiada opiekun zespołu
Organizator nie odpowiada za cenne rzeczy pozostawione w szatni
Próby parkietu odbędą się wg HARMONOGRAMU PRÓB PARKIETU który będzie rozwieszony w dniu Przeglądu
Za przestrzeganie godziny wejścia na próbę parkietu odpowiedzialni są wyłącznie opiekunowie zespołów. Każdy opiekun zobowiązany jest do przestrzegania wyznaczonych minut. Czas przeznaczony dla każdego zespołu wynosi 7 minut. Organizator nie bierze odpowiedzialności za przesunięcia
Zespoły odpowiadają za ład i porządek na scenie po swoim występie. Pozostawienie rekwizytów lub innych rzeczy będzie podstawa do dyskwalifikacji zespołu.
Przypominam-dokładnie wypełnioną kartę zgłoszeń należy przesłać na adres Organizatora z dopiskiem „Jadwiga Filip –
VII Międzyszkolny Przegląd Cheerleader’s” lub osobiście pod w/w
adres
Szczegółowe informacje na temat Przeglądu udzielają Organizatorzy:
-- Jadwiga Filip e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
KARTA ZGŁOSZEŃ NA VII MIĘDZYSZKOLNY
PRZEGLĄD ZESPOŁÓW
TANECZNYCH CHEERLEADER’S
1. NAZWA ZESPOŁU…………………………………………………………..
2. ADRES I TELEFON………………………………………………………….
3. IMIĘ, NAZWISKO I TEL. KONTAKTOWY OPIEKUNA…………………
…………………………………………………………………………………….
4. INSTYTUCJA PATRONUJĄCA……………………………………………
…………………………………………………………………………………….
5. ILOŚĆ OSÓB I OPIEKUNÓW……………………………………………..
6. INFORMACJE O ZESPOLE………………………………………………..
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
7. TYTUŁ PREZENTACJI…………………………………………………….
8. KATEGORIA WIEKOWA………………………………………………….
9.CZAS TRWANIA POSZCZEGÓLNYCH UTWORÓW…………………
…………………………………………………………………………………..
PODPIS OPIEKUNA
………………………………………
żródło zespół ANIXI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gosiaaczek
Junior
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Sob 18:29, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
fajnie by bylo mieć zespół... i wystąpić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|